2017. november 12., vasárnap

reggeli levél Neked * egyetlen perc


bíborba fordult a reggel
hajnal tüze még lángol
de már nem pislákolnak felettünk a csillagok
szent iván éjre gondolok
életre kelt meselényekre
és a repkedő csodákra
miket feledni tán lehet
de nem érdemes
nem érdemes
micsoda buta kifejezés
érdem
hát mi az
mindent csak önmagáért...
szentjános bogarak repte szívembe írt
kinyújtom kezem
hátha hátha
ujjam begyén megpihennek
hív nászra hív
e pár csodás éjszaka
kérészeknek csak egyetlen adatott
de ki látta már
áhítattal csodálja a nagy alkotót
s én neked mesélni akartam
reggeli képeim
de úgy elkalandoztam
bejártam időt s tán teret
hisz innen lorraineből utaztam
tiszához hazám kanyargó folyamához
egyetlen éjszaka
egyetlen perc
örök hiány
mennyien kérték
azt az egyetlen percet...

Siersthal,  november 13.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése