2012. június 6., szerda

beléd kapaszkodom



szomjas a szám
nem tart a férc
pedig már ezerszer
öltöttem
fel
egy új ruhát
mi nem más
csak az arcomon
egy megfáradt vonás
töltőtollas firka
szénrajz
és
tus
vágyott Kína
bazsarózsát nevet
nekem a szerelem
már csak hulló szirom
és mégis
néha
elrévedezem
milyen is lehet
az emlékezet
lyukas
akár az erdőszéli
s -mélyi
fazekak
kikezdte a rozsda
is
ismétlem a szót
öntudatlan
szeretlek
szeretlek
de ezt már rég
nem egy kedvesnek
súgom
inkább együtt a fák
hajladozó lombsátrával
és érezni vélem
a rétről felém szökő
kakukkfű
imádott illatát
te valaha muskotályos zsálya voltál
emlékszel?
vagy már neked is minden csak
valami sosem volt?
nekem már csak az erdő
csak a mező
és persze a fennsík
mi kell
miközben velem
s rajtam
vágtat a szél
a szél
zúg-búg minden
otthon vagyok
ott
ott


2012. május 23.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése