2019. február 15., péntek

hitet írnék...

Írnék én levelet,
de nincs kinek
szeretnék is
de nem lehet
kifacsart tagokkal
álomtalanul fekszem
karomon a bánat
hűségesen elpihen
szuszogva alszik
s tán hős katonaként
egy képzelt hazáért verekszik

írnék én levelet,
de nincs kinek
nem hallgat meg senki sem
írtam Neked s Neked is
de minden hiába
csukott szemek
bezárt szívek
kalodájába nem jutott el

írnék én levelet
ahogy egykoron
mikor még oly sokan
kísértek utamon
hova lett
minden hova lett
mára csak az ármány
mi hűségesen marad

írnék én levelet
olvasnék Hauptmann-t
Schillert, Csehovot
oh és Thomas Hardyt
na persze
veretes szavak
imaként zubognak
de kinek kell mára
csak röviden
sms-ben

minden hova lett
hova lett
főleg te
te, kiben hittem
kinek hittem
mert hinni kell
mindig valakiben
valamiben
legyen eszme
legyen ember
hit nélkül halott az ember

Siersthal,  2019. február 15.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése