2017. október 27., péntek

libikóka libidóka

én nem értem,
hogy te miért nem érted
mikor világos, mint a sötét
én nem értem,
hogy te miért nem érted
libikóka libidóka
oly egyszerű
nem kell képlet
szabadon csapong a képzelet
bár próbálják bezárni
kordában tartani
de
amikor hallgat is dolgozik...
persze
én sem értem
de érzem
és nem félem
legalábbis itt és most
más kérdés lenn a metróban
mikor elfogott a rettegés
bőrcsizmák és kopasz fejek láttán
mert ez a kopaszság egészen más
(a fák is elengedik leveleiket
tudom vannak örökzöldek
nemcsak slágerekből
mi a levél és mi nem
abba nem mennék bele
áldott Piroska néni
oly unalmasan beszélt,
pedig amit mondott!
emlékeztek lányok?!)
én már régen nem értek semmit sem
amúgy is minek
minek
sötét középkor
az ám a világ
visszatért
vagy el sem ment
boszorkány üldözés
új régi formában
józan ész jól elbújt
patkányok
vajh miért is bántják
eme okos állatokat
és én még mindig nem értem,
hogy te és te miért nem érted

Siersthal, 2017. október 27.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése