2017. szeptember 19., kedd

emlékezés-paletta

emlékezés-palettán
csupa rozsdás folt
minden féltve őrzött pillanat
már ennyi sincs
folyóparton libák kacsák
és egy kis kocsma
de csak a bazárban
szólt a harmonikaszó
megbabonázott
nem vágyom a Szajna után
ahogy Párizs sem az otthonom
falu a minden
de már a harangok is másként szólnak
félek (de nem)
elavultam
végleg
más világban éltem
és most csak élnék
de nincs terem
elherdált életem
már csak utolsókat rúgja
egye fene
pedig...
mikor az erdő átölel
úgy érzem
megállhatna a pillanat
lehet ez is egy örök emberi vágy
az emlékezés-palettáján
már rozsdás foltok sincsenek
emlékezés-palettán
csupa rozsdás folt
minden féltve őrzött pillanat
de már ennyi sincs
folyóparton libák kacsák
és egy kis kocsma
de csak a bazárban
szólt a harmonikaszó
megbabonázott
nem vágyom a Szajna után
ahogy Párizs sem az otthonom
a falu volt minden
de mára a harangok is másként szólnak
félek (de nem)
elavultam
végleg
más világban éltem
és most csak élnék
de nincs terem
elherdált életem
már csak utolsókat rúgja
egye fene
pedig...
mikor az erdő átölel
úgy érzem
megállhatna a pillanat
lehet ez is egy örök emberi vágy
az emlékezés-palettán
már rozsdás foltok sincsenek


Siersthal, 2017. szeptember 19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése