2017. szeptember 28., csütörtök

levél Neked * előbb


még aranylott a reggeli Napfény
mostanra fázós szürke az ég
jégcsapok az ujjaim
kint jártam
gondoskodtam a madarakról
rengeteg cinke csúszka keresi
a könnyen jött eleséget
a vörös pofátlanok tán már odébb álltak
háztetőkön recsegnek a rozsdásfarkúak
élénk rugózások közepette
világi
aztán meglátogatom a konyhámat
ami igaziból nem konyha
csak kineveztük
mint a sok tárca nélküli minisztert....
amúgy köszönöm megfagyok
csak egy v betű differencia
és mennyire más
de ez is az is még fennáll
ezek a bizonyos tényezők
mik többek között az élet jelei
s mert nem vagyok veled
hát elmondom neked
a pillanatnyi kacskaringóimat
most éppen nem őrzik a nyár illatát
szipogok
közelít a tél
pedig az ősz ki itt téblábol
az előbb konstatáltam is
felettünk a dombon
mily szépségesek a fák
a fenyők zöldje még jobban kiemeli
a lombos fák rőtülését
rőt ülés - hümm
játék
most megyek
melengetem a kezem
munka
kassák
érettségi
dolgozat
minden más
másság mindene

ölellek

Siersthal, 2017. szeptember 28.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése