2010. szeptember 21., kedd

Szerelmes vers

2009.11.03.

...mindenért...
http://www.youtube.com/watch?v=ixB0Qued25s


Szürke penész mászik a falon
fáradt vagyok nagyon
ráz a hideg
úgy szeretnék sírni
süppedt párnán halálfejek
anyám
nincs bajom az idővel
sosem kötöztem volna
most mintha mégis fontosabb volna
szárnyal a nap
kiscsikó vidáman
gondtalan
valahol mindig ragyog
nálam mondd miért van sötét
kőkeresztek utat nem mutatnak
lángoló szív nyíllal lőve
sosem szerettem
most még annyira sem
egyre háklisabb vagyok
reszket bennem az élet még
de minek
pedig milyen boldog vagyok
kincsre leltem és ő is rám
hát lehet ennél több...
nézem kezed
ernyedő nyírfaág
na igen ez a kedvenc képem
tán repin festette
mit tudom én
az biztos zúg a Volga
és vele nyögök

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése