2010. szeptember 21., kedd

átlátszó üvegfalak

  2010.01.11.

...megszöktek a dallamok, üres kottalap vagyok...
http://www.youtube.com/watch?v=NLruiOZ0XAQ&feature=related

átlátszó üvegfalak takarják szívemet
törékeny, mint a szerelem
átlátszó üvegfalak...

nyugtalan vagyok
megint elvesztettem valamit
fogalmam sincs mit

nevezhetem magamnak is...

milyen is koldusnak lenni
milyen is vágyakat ültetni

hideg szél vadul tarol
esély sincs

még csak csíra sem születhet
meghal minden kis mag...

áldatlan éjszakák
mérgezett nappalok

nincs semmi sem
nagyot lélegzik a csend

fuldokolva nyeldes
kábultan árulja önmagát

csupa reszketés
csupa félelem

ez maga az élet

de nekem az sincs
hiába lép még a lábam

tévedtem
s nem is félek

hisz hogy is tudna
kinek szíve sincsen

megszöktek a dallamok
üres kottalap vagyok

elvitte egy álom
egy másikért

de egyik sincsen

már a szél is csak dobol

süvítő hangja
mit hittem nekem is szól

fennakadt valahol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése