2010. szeptember 21., kedd

Zágráb expressz

2010.01.17.

...mégis mint felesleges poggyászt otthagytál...



Tegnap mikor minden elveszett
megszámoltam a veled töltött perceket
gondos kezekkel felfűztem
egy se kallódjon el
jól összekötöttem
le ne szaladjanak
és úgy elrejtettem
hogy többé meg se leljem
ha netán magamra ölteném
mint egykoron szerelmed


Zágráb expresszen felejtettél
mikor nagy szerelmesen
vonattal faltuk a kilométereket
szemedben ezer szikra izzott
kezed illetlen helyen táncolt
de finom volt...
s te sem panaszkodtál
mégis mint felesleges
poggyászt otthagytál
azóta kereslek egyre
azok a szikrák még most is
véremet gyújtják
de közben fegyverek ropogtak
és az az expressz felszállt az égbe
tüzet okádott, mint hétfejű sárkány


és én most már ott várok rád örökre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése