2010. szeptember 21., kedd

festékesen

2010.01.16.

...

árnyas udvar
diófa reccsen
törik az ága
hasad a törzse
tegnap találkoztam veled
az út túlsó oldalán
valamit bogarásztál zsebedben
minden vonásod szívemben rejtezett
tegnap találkoztam veled
lassan elindultál és én csak néztelek
mennyivel fiatalabb vagy mint akkor ott
mikor utoljára láttalak
mégis te vagy
azok a szemek
nincs olyan senkinek
nem néztél rám
csak mentél tovább
festékes szakadt ruhádban
hiába vittem neked vásznat
mire mindig is vágytál
sok-sok festéket és ecseteket
már nem volt időd rá
mondd a vésők is hova lettek
szobraid vajon hol lehetnek
tegnap találkoztam veled
rossz álom az élet
merre menjek
hogy újra veled lehessek
és halljam hangod
kicsim...
míg élek itt mindig van helyed
tegnap találkoztam veled
s újra belehulltam a semmibe

1 megjegyzés: