2010. szeptember 21., kedd

decemberi szél

2009.11.28.

...mennyire szeretem a szelet...

http://www.youtube.com/watch?v=-bnKJjewcII&feature=related


a halál torkában milyen más a dal
a halál torkában fényes ékkő
mégsem úgy és akkor


mennyire akartam
mennyire vágytam
most sem hessentem
és mégis a halál torkában
elhalványul a hirtelen erős fény


eltévedtem újra és újra
semmiből sem tanultam
utat szőttem kacskaringóst
pedig mindenütt csak téged látlak
ugye tudod ...


most mikor újra dalolnék
és mindent buta szavakba öntenék
már nincs erőm
nem éltet semmi sem


utolsó levél lágyan hintázik az ágon
de itt a hideg mindent romboló decemberi szél
nem fúj havat nem takar be hideg minden hideg


látod mégis fogom a kezed
még fogom a kezed
ujjaim erőtlenek
tarts kedvesem
tartsd egy kicsit még forró tenyeredben
hűlő kezem


ne is hallgasd buta szavam
csak érezd mennyire szeretlek
nem halványítja az elmúlás szele
csak végleg kioltja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése