2010. szeptember 21., kedd

festmény

2010. augusztus 18.

amikor a másik úgy szeret
ahogy te sosem
hintenéd porcukorral
a mérgezett perceket
keserű mandula ciános íze
szirupos emlékpillanatok
tövisszúró gébics
felnyársalt szerelem
eső áztatta fények
nyirkosan fanyalognak
a párolgó aszfalton
kétes szivárvány
emlékszem kiállításon jártam veled
és az istennek sem akartam eljönni
egy festmény elől...
odadermedt a lábam
miközben átjárt a csoda
ellentmondások kényszerhada
feltűnő volt
mint szinte mindig
ha voltam végre valahol
te már vonszoltál volna el
de nem lehetett
csak álltam kábultan
és mégis oly szépségesen
igen, ez a legjobb szó
szépségesen
a Montmartre-on
esőtől fénylett a kő
esti sárga lámpafények
alacsony házak
a múlt mába olvadt igézete
aztán mikor tényleg
a Montmartre-on álltam
éppen nem esett
és este sem volt még
nem is értem hogy lehetett
akkor te már nem voltál velem
kezem sem fogta senki sem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése