2014. április 18., péntek

16:05 - impressziók


távoli képek
lapzárta
huzat
légáramlás
levegőt
rémült sikoly
neszezések
keveredő sárga színek
nárcisz és csillag
csillag és nárcisz
örökzöld Skócia
vágtató szavak

biztató
ringató
elaludt a kedves
üres kezem markol szorít
miközben mindent elveszít
mikor ideültem
ajkamon a régmúlt édes szavai honoltak
képzeletben nagyanyám konyhájában
a virágos tűzhely mellett álltam
néztem az almakígyót
hogy vonaglott
rétes nyúlt az asztalon
elmaradt az esti ima
nagyapa vöröskatona volt
és én a nagy dupla ágyban
vártam
csak vártam
közben imádkoztam
nem hittel
illetve valami gyermekhittel
széppel jóval
Mi Atyánk ki vagy a mennyekben
vigyázz kérlek szüleimre, testvéremre
és volt, hogy még másokat is soroltam
volt hogy nem
közben hintáztam a fejemen
pici fenekemmel az égnek...
hamar forgott a világ
és a közepén
benne voltunk mind...

Rád gondolok
a nagy-nagy őszi melankóliában
rezgő nyár még büszkén áll
zizegő levelekkel a nyárról mesél tán
de lehet csontjaiban érzi a telet
és csak tornázik bátran

Rád gondolok
a szavakra
az erősekre
a csodásakra
hogy aztán mind
alászálljon valahova
tán egy halomba
jó lesz az elmúlásnak
miközben majd a jövőt neveli

bizony így van ez énKedvesem...

2013. október 11., 16:39

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése