2014. április 15., kedd

Hangtalan

Az égre néztem
és a lehetetlent kértem
Te, lágy, szellő-kezeddel
mégis megsimogattál
és elküldted őt nekem
felettem fényes nappal
hangtalan
egy bagoly suhant

az égre néztem
hitetlen lényem
hála járta át

szavak fényesednek bennem
boldogörömmel repesnek

szavak vajúdnak bennem
kínkeservben születnek

áldott a pillanat
áldott vagy tenmagad

átfesteném a hiányokat
de csak ember vagyok
gyenge
pedig biztos erősnek születtem

"mi végre jöttünk világra"

de nem is ez motoszkál bennem
hanem
miért vagyunk olyanok amilyenek
ez a kérdés nem enged

apám fogd meg a kezem
és bocsásd meg minden vétkemet

te tudsz, de én nem
mert odabent marcangol
bilincsben tart
kitörnöm lehetetlen

az égre néztem
felettem fényes nappal
egy bagoly suhant

2013. augusztus 31., 10:19

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése